VivanDivan

VivanDivan

lördag 30 november 2013

TILL SALU: Circle Of Trust Lodi Leather 2 par + en By Malina

Halloj vänner! Jag gjorde en miss och beställde de oerhört populära Circle of Trust-läderbyxorna i modellen Lodi (fuskskinn) i större storlek än jag normalt har då jag hört att de skulle vara små i storlek. Det var inte riktigt så så nu står jag här med två par helt nya i strlk 26 som är för stora och då jag beställde dem utomlands blir det lite för krångligt att skicka tillbaka. Ett par svarta och ett par i en härlig grågrön färg. Dessa lyckades jag dock ha sönder lite i ena hällan när jag provade dem (se bilder) så de säljer jag billigare. Går att sy ihop så att det inte syns är jag helt säker på. Nypris på dessa är ca 1200 kr men jag säljer de svarta för 799 och de grå för 650 kr inklusive spårbar frakt. Vad gäller storleken tycker jag de är normala. Jag har redan införskaffat ett par nya i min normala storlek 24 så har man 26 tror jag dessa blir perfekta. Nån som är sugen?

Sen har jag en jättefin sidenklänning från By Malina som jag köpt på Tradera men var för stor åt mig. Sååå himla fin i underbara färger. En storlek XS men mer som en S på gränsen till M tycker jag. Underbar till jul…Tänkte mig ett prisförslag på 699 kr inklusive frakt för den.

Maila mig på vivandivangoesfashion@gmail.com vid intresse

DSC_0303DSC_0304DSC_0305DSC_0306DSC_0307DSC_0308DSC_0309DSC_0310DSC_0311DSC_0312DSC_0313DSC_0314

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar