VivanDivan

VivanDivan

måndag 18 november 2013

Iphone-dagens

Jahapp, nu är det jag igen då…Mycket inlägg idag men så blir det ibland he he. Här har jag precis dukat undan maten och vattnat blommorna som jag hade som mål imorse så nu är det ledig kväll hela kvällen (eller ja, det är ju inte så mycket kvar av den nu men men). Nu är det nattning av småttingarna på schemat och det blir saga som vanligt och sen tror jag att jag också kommer däcka. Brukar vara så. Men innan dess tänkte jag att ni skulle få min dagens i Iphone-format när jag nu ändå bemödade mig med att fota.

Byxor med skinndetaljer Pieces (reafynd 149 kr) från Nelly). Blus gammal från Minimum, linne Rosemunde och jacka MonRow. Armband Hipanema och halsband Unica of Sweden. Skor Black Lily

image (16)image (17)image (18)image (19)image (20)image (22)image (24)image (25)image (26)image2image (29)

Note to self: Torka spegelskrället!!!!

Puss & Kram
/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Snygg stass! Och till förra inlägget; klart du får skryta. Det finns inget bättre än när det går bra för barnen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snygging! Vilken storlek har du på jackan?

    /Sandra

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar