VivanDivan

VivanDivan

söndag 17 november 2013

Bloppis-hint

God morgon mina vänner! Söndag igen och idag måste jag jobba lite, Felix har playdate, Emilia jazz-dans, T ska jobba och så ska jag skjutsa min syster och killen till flygplatsen. Ja, det är väl ungefär vår söndag i korta drag. Just nu är det bara jag och Felix vakna. Vi ligger fotskavs i soffan nedbäddade med filtar och tända ljus på bordet. Han tittar på film och jag bloggar lite.

Igår gjorde jag ett litet ryck och plockade fram lite plagg som jag tänkte lägga ut i bloppis senare idag. En del fina Mollysar och några till riktiga vrakpriser då de har lite skavanker som den händige kanske kan fixa men jag är för dålig på att sy så de får flytta vidare. En fin Jofama-jacka tänkte jag lägga ut också samt lite andra jackor, koftor och annat. Här kommer en liten teaser…

November

Tjolahope alla glada så hörs vi senare

Puss & Kram

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Ja, bloppis!! Vilken tid ungefär??
    Kram V

    SvaraRadera
  2. Ja du, så långt har jag inte tänkt. Ska vi säga 20:00 ca? :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar