VivanDivan

VivanDivan

lördag 9 november 2013

Do it yourself….fina armband…hon kan ju om hon vill…

God morgon bloggisar! Nu ska jag snart iväg med tjejklubben här och det kanske inte blir så mycket bloggande förrän imorgon då jag inte tänker ta med mig datorn. Möjligen någon mobilbloggning men tycker de inläggen blir så fula så njae, jag vet inte…men vi får se :-) Annars får ni följa mig på Instagram för där kan det nog hända att jag lägger ut en hel del uppdateringar idag och ikväll…

Men innan jag far iväg med tjejklubben är det lite innebandyträning för mig och Emilia. Felix har tydligen bestämt att han inte ska spela så då är det bara en timme i hallen på lördagsmorgnarna. Sen åker jag och hämtar upp en kompis och så bär det iväg till hemlig ort. Spännande ska det bli…

Igår skrev jag ju att jag hade pysslat på kvällskvisten och tänkte jag skulle visa resultatet här. Tycker det är så fint med armband och det är nog det enda smycket jag växlar och vill ha olika och många av. Ringar har jag alltid samma (förlovningsring, vigselring, examensring och konfirmationsring med camé). Örhängen gillar jag inte stora och har mest bara pärlor eller små ringar och halsband är jag ännu sämre på att byta. Har numer alltid mitt Efva Attling med fjärilar eller så har jag ett namnhalsband i form av två pusselbitar med Felix och Emilias namn. Men just armband tycker jag är så himla kul och just nu är det många och smala jag gillar. Gärna med lite bling samt Hipanemas färgglada. Tycker Hultquist och PS Call me gör jättefina (skrev om det här) men de är ju rätt dyra. Så jag gick helt enkelt in på Panduro och spanade. Här ska göras armband tänkte jag och oj vad mycket fint de hade. Massa olika pärlor och dekorationer och det var svårt att välja men tänkte jag börjar med två få se hur det blir…

DSC_0854DSC_0856

…och resultatet…

DSC_0866

DSC_0859

Fina va? Och för båda dessa armband betalade jag inte ens 200 kr och har en hel del pärlor och tråd kvar som räcker till fler armband :) Det är ju dessutom lite kul att vara kreativ och hitta på eget. Jag är i a f supernöjd

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar