VivanDivan

VivanDivan

lördag 17 augusti 2013

Regnbågen, den regnbågen…

Häromdagen regnade och åskade det rätt rejält på kvällsvkisten men så sprack det helt plötslit upp och det blev sån där underbart vacker kvällshimmel och inte mindre än två regnbågar gick att skåda. Barnen var lika uppspelta som mamman och vi sprang från fönster till fönster. Regnet kom tillbaka över vårt hus men regnbågarna gick att se läääänge och jag knäppte av lite bilder som jag tänkte jag skulle bjuda på
DSC_0969DSC_0970DSC_0977DSC_0978DSC_0973DSC_0974DSC_0979DSC_0980
Helt fantastiskt vad naturen har att bjuda på ibland va? Jag är en sån där person som veeerkligen njuter av såna här saker och blir som ett litet upphetsat barn när jag ser en vacker solnedgång eller en blixtrande himmel, eller en stilla sjö eller ja, en regnbåge :)
Puss & Kram
/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Ja, visst är det magiskt med naturens eget skådespel!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder:)
    Kram/ louise

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar