VivanDivan

VivanDivan

onsdag 11 juli 2012

Tiden står nästan still…

God morgon alla bloggisar! Det blev inget mer bloggande igår för vi hade fullt upp hela dagen med att packa och handla och greja. Emilia var på kalas på eftermiddagen och efter det packade vi in oss i bilen och for upp till sommarstugan där vi togs emot av mina föräldrar och middag med räkor, calamares (igen :)) och lite annat gott…

Sen blev det bus med morfar och kvällsdopp med mormor. Eller, hmmm, det var bara Emilia och mormor som badade. Hua, inte varmt i vattnet här inte…

Imorse blev det smaskig frukost med turkisk youghurt och jordgubbar. Mmmm så himlans gott…

DSC_0771

Vädret är uselt här så det blir mest att försöka roa sig inne med ritandes imålarböcker, spel och böcker. DSC_0772

På eftermiddagen blir det en tripp in till Norberg för att handla lite och kanske köpa lite glass…Annars står tiden nästan still häruppe i skogen och det är verkligen avkopplande. Vore förstås trevligare med sol och lite mindre knott än de miljarder som anfaller en så fort man sätter näsan utanför dörren. Haaaatar knott…

Det var väl ungefär allt för nu. Senare tänkte jag visa ett reafynd som hann komma i lådan igår innan vi åkte. Ett för mig nytt och spännande märke…:)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Det låter underbart med stugsemester. Hoppas knotten drar på semester den med snart.
    Nu blev jag nyfiken på vad det är för nytt du hittat.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vilken lyxfrukost - skulle tom jag kunna klämma ner trots att jag har svårt att äta på morgonen :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Norberg? Då fikar ni väl hos Elsa:) Var ett tag sen vi var där men jag SKA dit nån dag under min semester! Kram

    SvaraRadera
  4. Ser så gott ut! Hoppas ni har det bra trots uselt väder! Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar