VivanDivan

VivanDivan

söndag 8 juli 2012

Magisk kväll i bilder…

God morgon! Lite bättre i ryggen är jag allt idag. Måste bero på att jag låg nästan hela dagen på den där spikmattan har jag fått för mig. Blir dock en soft dag ändå idag så jag kan bli riktigt hel igen. Imorgon måste det städas här hemma så jag hoppas regnet som är idag håller i sig imorgon (ursäkta alla soltörstare :-))

I torsdags var jag ju hemma hos en i tjejgänget och måste ju bara bjuda på lite bilder därifrån. Jag har inte frågat tjejerna om de vill vara med här så det blir bara “kring-kring-bilder” men hoppas det ger en bild av hur mysigt vi hade….

Bubbel måste man ju förstås ha…

DSC_0620

Kex och ostar i massor

DSC_0626

Färsk frukt…

DSC_0628

Ingen sommarfest utan jordgubbar

DSC_0637

Cava och korvar

DSC_0638

Små snittar som var förödande goda

DSC_0639

För att inte tala om tårtan. Oh my God så god. Chokladbotten med smörkräm…mmmm

DSC_0652

En av värdinnans kids hade nåt himla klurigt spel i mobilen som jag testade…satt bra länge innan jag fick till det :)

DSC_0708

Mer bubbel

DSC_0672

…och tårta…

DSC_0676

Såhär smaskig såg den ut på insidan

DSC_0683

Rosé fanns det också i glasen minsann

DSC_0684

Tändes massa ljus när det började skymma. Myyyyys

DSC_0685

Nej, jag ger inte upp…

DSC_0732

Mer tårta…fick aldrig nog…

DSC_0737

Blir ju aldrig riktigt mörkt men mysigt med ljus ändå…

DSC_0739

Massa skratt, prat om både allvar och skoj med bästa vännerna och god mat på det är väl nåt som är helt fantastiskt underbart. Sen var jag riktigt ambitiös och cyklade hem ca 8 km på nattkvisten. Mmm, riktigt duktig kände jag mig hi hi…

Tack J, M, Å och B för en magisk kväll

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Vad skönt att du är lite bättre i ryggen, och att du fick en stunds skratt och trevligt umgänge med vännerna. det kan du behöva efter alla motgångar. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hahaha stront gjort att cykla :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ser verkligen ut som en urmysig kväll, och vilken bravad att cykla hem:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Gud vilken tårta! Skönt att få komma ifrån och bara vara ibland:) Kram

    SvaraRadera
  5. Väninnekvällar är nåt av det mysigaste som finns. Och tack och lov för att det finns väninnor, utan dem hade jag inte varit nånting.

    Skönt ryggen mår bättre! Hoppas nu du får lite sol också (här regnar det idag men jag jobbar så det är helt ok)

    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar