VivanDivan

VivanDivan

fredag 20 juli 2012

Dagens lilla söta Odd Molly Babydoll

Tjolahopp alla glada. Idag har det varit bad och sol för hela slanten. Det såg jättemörkt ut i bakgrunden runt badet men det höll sig soligt där hela dagen. So nice och den här mamman badade t o m och konstrade med småttingarna och deras kompis som vi träffade på genom att stå på händer under vattnet mm. Man blev liksom barn på nytt när man levde rövare i poolen hi hi…

Nu står grillning på schemat och jag har precis lagt köttet i marinad. Favoriten med flädersaft blir det ikväll och färskpotatis till det. Undrar sa flundran om man kanske t o m kan sitta ute och äta…

I morse kom jag på att jag inte ännu använt min sötaste lilla sommarklänning Odd Molly Babydoll dress strlk 0 som jag köpte på rea för ett par månader sedan. Den fick bli dagens sötsak och kan nog funka framåt hösten också med stuprör under och en kofta. Japp, det tror jag…

DSC_0279 - CopyDSC_0281DSC_0282DSC_0284DSC_0285DSC_0286DSC_0287

Imorgon ska det visst i a f bli regn så då ska vi väl spendera dagen på gården och dona. Vi hörs senare

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Oj den söta klänningen har jag också....har ännu ej använt den.....kanske dags nu....
    Trevlig helg önskar Titti

    SvaraRadera
  2. Det låter som vi byter väder i morgon. Här ska bli sol efter regn i alla fall. Klänningen är ursöt. Hoppas maten smakar.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så söt klänning! Den passade dig verkligen! Kul att bli barn på nytt i vattnet! Det blev jag när vi nattbadade i natt! Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefin är du i klänningen. Har pillat på den ett par gånger, ska invänta dunderrea på den..;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad fin du är i klänningen! Jag föll inte för den först, men så köpte mamma den och då var det kört. Men satsar på att hon tröttnar på den istället för att reaspana ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Den där Babydollen skulle jag inte tacka nej till! Urfin! Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar