VivanDivan

VivanDivan

fredag 17 februari 2012

HJÄLP!!! Odd Molly white stretch jeans chalk strlk 1 kanske till salu….

God kväll bloggisar! Jag fick idag hem fina jeansen Odd Molly white stretch jeans i strlk 1 och provade dem. Älskar modellen och mönstret på låren och vill verkligen ha dem men kanske inte borde lyssnat på att de var så små i storlek för dessa sitter liksom lagom nu. Ni vet ju efter inlägget jag skrev här att jag gillar att köpa jeans som är verkligen så att de nästan inte går att stänga av den anledningen att de alltid töjer sig…Och då skulle jag nog hållit mig till 0an som jag beställde först. Bara välmening av Deepfling att tala om att de var små i storlek och erbjuda en 1a istället men jag kanske är mindre än jag tror själv…

Så vad tycker ni? Ska jag behålla dessa eller försöka hitta en 0a och sälja/skicka tillbaka dessa? Verkar som 0an är en halv centimeter kortare så det kanske blir för kort…daaa vad svårt det här var…

P1210104P1210105P1210109P1210118P1210110P1210112P1210113P1210114P1210115P1210117

Skickar ut en intresseförfrågan här först innan jag bestämmer mig. Är det någon som är intresserad av att köpa ett par helt nya, oanvända (endast provade) Odd Molly jeans strlk 1 för 1200 kr inkl frakt (det är lite billigare än vad jag köpte dem för hos Deepfling). Här i Sverige går de på 1599 kr så lite tjänar ni i a f…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

19 kommentarer:

  1. oj vad svårt, men jag förstår dig. jag köpte själv ett par mos moch byxor i en för stor storlek, de töjer ju sig men samtidigt satt dessa du har perfekt i längden. lycka till, kram!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att dom känns för stora! Du är ju väldigt smal, så en 0;a blir förmodligen bättre på dig..! Annars är dom ju supersnygga! Svårt ibland med dessa storlekar, hmm.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för så fina ord och din omtanke som gick rätt in i mitt hjärta:) kram och ha en underbar helg rara du:)
    kram..

    SvaraRadera
  4. Dom ser jättebra ut, alltså inte stora. Men samtidigt visar du att de sitter lite löst. Risken är rätt stor att de töjer sig skulle jag tro. Svårt val!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Ja du, det var svårt speciellt med längden om du går på en 0:a. Kan du inte få någon att mäta längden på en 0:a tro? Annars tycker jag de sitter snyggt, men du känner bäst själv hur de sitter.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tycker de sitter på dig precis som de ser ut på produktbilden faktiskt! Men det är bara du som kan avgöra hur de känns ju! Enligt Deepflings mått skiljer det ju faktiskt bara en halv centimeter i längd mellan nollan och ettan. Så det borde ju inte bli någon jätteskillnad. Jag fick också mejlet från DF om att de var trånga men valde att behålla min storlek...
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag skulle definitivt tagit storlek 0. Jag tror vi är ungefär lika i storlek. De måste sitta perfekt i rumpan enligt mig och där ser de lite stora ut. Jättesnygga - tufft med broderierna!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Svårt, men jag gissar på att du kommer att trivas bättre i nollorna så det är mitt svar.

    Många kramar!
    L

    SvaraRadera
  9. Kör nollan, de där ser pösiga ut...!
    Trevlig lördag!
    Annsofie

    SvaraRadera
  10. Hej søde
    Jeg ville helt sikkert beholde dem du har på der.
    Efter min mening sidder de fuldstændig perfekt! Men jeg bryder mig heller ikke om jeans der "er malet på" ;) hvis du forstår.
    Jeg synes de er flotte til dig og hvis du tager en 0'er, så kommer det til at ligne leggings og ikke jeans (bare min mening) :)

    Kram

    SvaraRadera
  11. De ser ju ut att sitta bra, men jeans ska ju kännas bra på, så jag gissar att du kommer att dissa dessa... Sälj om du kan och köp str. 0 :) Kram!

    SvaraRadera
  12. Gillar, gillar jättemycket både din blogg och jeansen.Supersnyggt! kramis och ha en härlig lördag/Diana

    SvaraRadera
  13. Tycker du ska behålla dessa! Håller med om att dessa är jeans, inte leggings! Kram G

    SvaraRadera
  14. Jag tycker att de sitter ursnyggt på dig stumpan... tänk om du ökar 1 kg i vikt.... då kanske du inte alls kan ha dem i storlek 0... så nej.. jag skulle behålla 1:orna och njuta fullt ut av dem... du e så himla fin... kram Mollylilly

    SvaraRadera
  15. Men snälla du, inte ska du väl ta storlek 0, dessa sitter ju bra, jag fattar inte varför du ska ha jeans så tighta, så mycket tycker jag inte jeans töjer sig. Det ska väl inte vara korvskinn.

    SvaraRadera
  16. Hei, bestemte du deg for å behålde jeansen? Hvis du vil selge dem, så kjøper jeg gjerne! Anyway, de er nydelig på deg:) Min mail: losthalo83@gmail.com -Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marianne!
      Ja, jag sålde dem redan då i februari tyvärr. En 0a satt mycket bättre på mig

      kram
      /Vivvi

      Radera
  17. Hei, bestemte du deg for å behålde jeansen? Hvis du vil selge dem, så kjøper jeg gjerne! Anyway, de er nydelig på deg:) Min mail: losthalo83@gmail.com -Marianne

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar