VivanDivan

VivanDivan

måndag 6 februari 2012

Till SALU

God morgon bloggisar! Här sitter jag hemma med en liten sjuk snutta idag. Eländes elände så är alvedonen slut och hon klagar på huvudvärk så vi måste på nåt sätt ta oss till affären och köpa mer. Känns inte så lockande med en febrig liten tjej i det här iskalla och dessutom idag väldigt blåsiga vädret. Brrr….Fy sjutton att jag skull missa att fylla på förrådet precis när vi behöver. Brukar alltid vara förberedd med nässpray och barnalvedon i skåpet ifall de blir sjuka men nu måste jag glömt handla mer. Vi har en förpackning med såna här suppar men hon blåvägrar och det kan jag förstå när man är fem år. Skulle inte heller vilja ha en sån uppstoppad där bak…

Idag tänkte jag hjälpa Viktoria som har en sååå fin klänning att sälja. Odd Molly Coolwool dress i Royal (starkt lila). Storleken är 0 men hon skriver att den är stor i storlek och passar även en 1a. 1000 kr vill hon ha för den och ni kan maila henne på

SÅLD

 rojven@hotmail.com

137726509_1137726509_2137726509_4137726509_5cool wool dress royal

Visst är den helt fantastiskt snygg? Blev lite sugen själv Ler

Ha en fin dag bloggisar så hörs vi senare.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Tjo snygging ♥ Nu har jag kollat ikapp mig på din härligt/roliga blogg som man blir glad av! (Gillar dina trasiga jeans i ett tidigare inlägg)!

    Jag är såååå nyfiken på din vinst hos mig. Vad har du valt, eller vad skall du köpa? Jag vill se vad du väljer. Det finns så mycket snyggt hos Tofsar & Ting så det är svårt att välja!!

    Ha en underbar vecka!
    kram ♥ CC ♥

    SvaraRadera
  2. Hej! Klänningen är såld! Tack för hjälpen snälla Vivvi!
    Mvh Viktoria

    SvaraRadera
  3. Surfade mig hit lite av misstag, men du har någon superfin site här!
    Fortsätt med det fina arbetet!
    Tack för det här!

    Also visit my web page; Wholesale Costume Jewelry Supplies

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar