VivanDivan

VivanDivan

måndag 20 juni 2011

Jag “tänder” på röster

God morgon vänner! Hur har ni sovit inatt. Här är vädret regnigt och grått men jag tycker ändå det är lite skönt när man ändå ska sitta inne på jobbet. (Förlåt alla ni som har semester, för er skull hoppas jag det blir sol snart :-)).

Igår kväll satt vi och tittade på en tecknad film och åt pizza och hade mysigt. Det var Barbie och tiggarflickan (tror jag den heter) och massa prinsessor och vackra klänningar förstås. Felix torkar sig lite i ögonen och säger: “Mamma, prinsessan är så vacker att jag gråter”. Och, shit, ungen har tårar i ögonen…vart kan han fått det ifrån tro? Hmmmmm

Jag hade spelat in lite skivor som vi hade i bilen till Stockholm och då bl a den här underbara låten med Sunrise Avenue.

Jag älskar verkligen den låten och sångaren har ju bara helt underbar röst. Sånt gillar jag. Jag kan få rysningar av röster som jag gillar. Jag kan verkligen “tända” på röster. Alltså inte sexuellt men man blir liksom varm, glad och ryser. Några andra exempel på röster jag älskar att lyssna på är Sylvester Stallone, Sean Connery, Vin Diesel och Jay Smith. Också såna här mörka raspiga och “sexiga” röster….Wohoho vad det kittlar skönt i öronen :-)

Dagens idag är klänning ChillNorway Flora dress, jeansjacka G-star och skor Jeffrey Campbell. Jäkla skum mix…

P1120368P1120369P1120366P1120367P1120370P1120371P1120372P1120373P1120374

Ha en skön dag vänner så hörs vi

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Wooo vilka skor. Jättecoola.
    Ha en fin dag Vivvi!
    kram

    SvaraRadera
  2. Oavsett skum eller ej - sååååååååååååååååååååååååååååååå snygg du är idag!!!!!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Vilka tuffa skor! Fin som vanligt :-) PS, var det inte du som kunde tänkt dig en moss dress? Kolla in shirtstory i så fall: http://www.shirtstory.eu/index.php/cat/c24_Kleider.html/filter_id/8/page/2

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Coola skor! Hur lyckas du gå i dessa? Jag hade nog brutit varje ben i kroppen. Sen så håller jag med om röster kan vara jättesexy:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag går också igång på röster:) Kram!

    SvaraRadera
  6. En lite fråga, är det bara min dator som gör att varje gång jag går in på din blogg så hamnar jag allra längst ner på sidan. Om du förstår vad jag menar. Blir precis lika om jag ska gå in och läsa kommentarer. Testade att gå in på jobbet också det vart lika då. Kram

    SvaraRadera
  7. Lingonberrie: Tack detsamma fina du

    Mia: Tack, vad gullig du är

    Oslotigern: tack så jättemycket för tipset. Supersugen blir jag ju nu :-)

    Hilde: De är faktiskt inte så svåra att gå i då klacken är rätt bred och de har platå även fram så de känns inte så höga.

    Linda: Härligt :-)

    Linda: Så blir det för mig också i just min blogg. Undrar vad det beror på? Ska kolla om jag råkat klicka i någon inställning....

    Kram

    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar