VivanDivan

VivanDivan

onsdag 18 maj 2011

Såååå efterlängtade paket och en bock i önskelistan…

Halloj igen! Lovade ju att återkomma med lite sneak-peaks på vad som kom i lådan idag. Det första är en fining som jag haft på önskelistan länge men inte hittat. Nu var jag iskall när Zoovillage hade trappstegsrea som ökade från att först vara 25% tror jag och sista dagarna 60%. Hur länge vågar man vänta liksom men jag tänkte att finns den kvar när det är 60% då slår jag till och visst fanns det en 0a kvar i fredags när det var 60%. Klick klick och idag kom den. Är sååå nöjd, sitter som en smäck och kommer både passa nu i sommar och till vintern med kofta och svarta strumpisar kanske…Idag blir det bara en sneak-peak så inviger jag den imorgon…

P1110196

Ett paket har jag väntat på i över en månad och har även tjatat om det här, här och här. ChillNorway Detroit tunic som jag har förstått är från förra årets kollektion men har dykt upp i en del webshoppar. Den var superfin verkligen. Tunnt somrigt tyg och den lbir jättebra men en och en halv månads leveranstid tycker jag INTE är ok så där beställer jag nog inte mer…

P1110195

Tredje paketet var inte till mig utan till Emilia. Dock har jag redan en likadan och på midsommarafton är det tänkt vi ska matcha varandra så fint. Ester Elenora Sofia dress. Sååå gullig men otroligt stor i storleken. Jag skickade tillbaka den första storleken jag beställde och tog nu en mindre men den är också lite stor men jag kan ju inte gärna beställa strlk 2-4 år till en 5-åring så den får stanna. Som vanligt superfin service hos Creative Lounge

P1110191

Det var alles för idag. Imorgon bitti blir det dagens bilder som vanligt så man kommer tillbaka i rutinerna…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Vad fina ni ska vara på midsommar:) Fint Zoo-village köp! Ser fram emot att se den på:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem! Och fina bilder i Milanoinlägget. Har varit där några gånger och tycker mycket om stan, du får snart åka dit igen :-)

    Odd Mollyn överst är säkert perfekt till dig, ser fram emot provbilder!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Gud så mycket fint! Ester Elenora klänningen har jag själv, den är som en midsommarnattsdröm. Ni kommer vara så fina tillsammans på midsommar.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Linda: Lite töntigt kanske men jag gillar att matcha :-) Mmmm, zoovillagen rockar

    Oslotigern: Tack detsamma :-) Milano var kul. Inte världens vackraste stad men mycket fint att göra om man har tiden :-)

    Marika: Ja, den klänningen kändes midsommar rakt igenom :-) Kul att matcha tycker jag men kanske lite töntigt :-)

    Kram finingar
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar