VivanDivan

VivanDivan

söndag 1 maj 2011

Alla snubbar vill ju va en katt, katt för sin hatt…och en Canna Cardigan is in the house…

Halloj igen för tredje gången idag. Tror ni jag har tråkigt eller. Tja, lite grann kanske :-)

Nu har vi nyss avnjutit söndagsmiddag i form av lax i foliepaket med smör, citron och färks dill. Mmmm vad gott…Snart bär det av till föräldrarna men först ska jag nog lägga mig i soffan och kika på en film tror jag. Barnen är ute och hoppar på den nya studsmattan vi köpte i veckan. Den gamla blåste ju sönder till deras stora sorg men nu är glädjen total igen…

Tänkte i a f att jag skulle visa lite bilder på nya Odd Molly Canna Cardigan i grey melange som jag äntligen köpt på Country Dreams rean. Har ju velat fram och tillbaka vilken färg jag skulle välja men den här är nog jag till 100%. Går ju att matcha till allt. Mycket mjuk och skön kofta som är helt normal i storlek tycker jag. Jag har den i strlk 1.

Till den blev det idag klänning från G-star (förra sommarens), underklänning Ellos, caprijeans från Pieces och skor Converse. Sen var jag ju bara tvungen att prova nya hatten också.  Därav den flummiga rubriken :-)

P1100299P1100295P1100294P1100293P1100292P1100291P1100289P1100287P1100288

P1100297P1100296

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Tjena snygging - bra Cannaval :-) Och jättefin är du som vanligt. Kram från mig

    SvaraRadera
  2. Håller med Oslotigern!
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Åh snygging där! Jättefin färg på Cannan.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad snyggt du matchat de gråa nyanserna - me like!
    Och hatten passar verkligen en cool katt som du!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ursnygg i allt! Som vanligt......Kram!

    SvaraRadera
  6. DU är uuuuunderbart snygg!!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  7. Tack ni goa goa underbara finingar

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar