VivanDivan

VivanDivan

måndag 2 juni 2014

Ny kortvecka, missat poolspel och krångelmage

God morgon alla fina! Vilket väder vi fick igår då. Det blev ju jättevarmt och skönt på eftermiddagen och jag låg ute och läste på en filt i flera timmar medans T och Felix var på poolspelet i fotboll och Emilia var på kalas. Det blev så att jag och Emilia stannade hemma för vi hade annars hunnit se halva första matchen och sen behövt åka iväg till kalaset så tyvärr fick jag inte se min son spela igår. Det är ju sådär ibland att barnen har olika aktiviteter så man måste dela på sig. Vi avslutade i a f dagen med att grilla grillspett och tillbehör ute och så satt vi på lilla altanen och åt. Sååå gott det är att äta utomhus. Tycker inte ni det? Men vi hade mat för ett helt kompani så det blir grillkött ikväll med. Härligt :) Dock är jag lite nervös för jag har haft helt galet ont i magen inatt. Måste varit något jag ätit som min mage inte tål och jag har riktigt legat och kallsvettats. Jag har gått upp och gjort mig iordning för jobb här men blir det inte bättre vet jag hur det ska gå idag. Usch, jag gillar inte min krångliga mage :-( Trodde ju att i o m glutendiagnosen och att jag är väldigt strikt med det att det skulle bli bättre men den krånglar fortfarande ibland och det är väl IBS-problemen kanske som ger sig tillkänna. Jag tror jag måste börja skriva ner vad jag ätit när jag får såna här smärtor så jag kan utesluta det ur min kost…

Dagens idag blev jeans Odd Molly, blus Minimum, kofta H&M och skor Michael Kors.

DSC_0078DSC_0079DSC_0080DSC_0081DSC_0082DSC_0083DSC_0084DSC_0085

Och nu är det ju ny kortvecka här. Sveriges nationaldag på fredag och det kommer bli en händelserik vecka. Sommarfest på jobbet på torsdag och tjejklubb hela dagen på lördag. Myyyycket skojsigt alltså så nu är det bara att sätta fart med jobbandet här så kommer veckan bara rusa på :)

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar