VivanDivan

VivanDivan

fredag 16 maj 2014

VABat lite igen då…

God Morgon! God lunch! Vet ni igår glömde jag faktiskt bort er! HOW CAN IT HAPPEN!!!!!???? Jo så är det. Felix var krasslig igår morse med lite feber, halsont och huvudvärk och vi beslöt att han skulle få vara hemma. Så igår var det mamma-Felix-dag hemma men jag har faktiskt ett galet dåligt samvete för jag var tvungen att ringa in på X antal telefonmöten med jobbet och han var lite sur på mig lille plutten. Vi hann i a f spela lite spel och titta på film samt äta popcorn till med extra smör på…mmmm det får man när man är sjuk :)

Sen igår kväll var Emilia också lite halvhängig och det blev en kväll i soffan med film och bara mys. Och då insåg jag att nä, jag har ju inte bloggat idag och då var jag ändå för trött så så kan det bli :)

Men här får ni en snabb dagens i a f såhär på lunchen. Gjorde egentligen iordning inlägget imorse men i hasten glömde jag posta det så här har ni det…

Top Love Forever, jeans Circle of Trust och skor Tory Burch.

DSC_0210DSC_0211DSC_0212DSC_0213DSC_0214DSC_0215DSC_0216DSC_0217DSC_0219

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar