VivanDivan

VivanDivan

fredag 4 februari 2011

Timeless & Cherry Dress & lite upprörd

God kväll! Äntligen fredag och precis kommit hem. Sitter nu helt utslagen i soffan med ett glas rött. Det är man väl värd när det är fredag.:-)

Har varit lite upprörd en stund över UPS! För ett par veckor sedan fick jag en faktura från dem angående ett köp jag definitivt inte gjort. (För de som inte vet är UPS ett frakt/tull-bolag och beställer man från t ex USA kan det hända att man får en räkning med tullavgift från dem). På baksidan står då en annan med samma förnamn som jag som gjort beställningen av något träningsredskap men ett helt annat efternam och någon annan ort i Sverige. Ringde självklart upp UPS och frågade vad de höll på med och de ursäktade sig och beklagade misstaget och självklart skulle jag inte betala denna då det ju inte var jag som gjort beställningen. Fakturan kunde jag kasta sa de och försäkrade att det skulle tas bort ur deras system…..

clipart-angry-woman

MEN VAD HÄNDER? Jo jag får en påminnelse idag!!!! Blir vansinnig och ringer upp UPS igen och stackars killen som svarade fick nog veta att han levde. Sånt här tycker jag är jätteobehagligt för man vill ju inte hamna med nån prick nånstans p g a de har gjort fel. Killen försäkrade dock att fakturan var krediterad men skulle kontakta kreditavdelningen och de skulle höra av sig till mig på måndag. Men hur sjutton kan man göra så fel på personer. Nog för att det inte finns alltför många Viveca i landet men resten var ju hästlängder ifrån rätt.

 

Nåja, idag fattades i a f beslut angående Timeless blusen och det blev…..

 

 

 

…trumvirvel….

 

 

2994_2010114914112034988

Förlåt alla ni som röstat något annat men den här kändes faktiskt mest rätt nu till våren. Tänker ljusa slitna jeans och kanske Timelesslinnet i grått eller vitt under eller som modellen på bilden (Tintinstyle) med bara ett vitt linne.

Fick också bekräftelse från Borgeby Kids & Friends att ChillNorway Cherry Dress som jag mailat dem och frågat om nu är på väg. Vilken himla service. Kan verkligen rekommendera dem. Hon lade bara upp den på webshoppen och jag kunde beställa den direkt. Supertrevliga och serviceminded.

3213_20110420121953840177

Nu ska jag gå och laga mat med kameran i högsta hugg för receptet kommer ut på bloggen senare + min nya enkät angående mobiltelefoner.

Puss & Kram

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Du, jag postar gärna din kommentar, men bara om du vill? Stor kram till dig!!!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar