VivanDivan

VivanDivan

måndag 21 november 2011

Att må som man förtjänar…

God morgon! Igår blev det inte något bloggande alls. Fy sjutton vad bakis jag var. Undrar om man är för gammal för att gå ut och festa? Antagligen…

Låg i soffan i stort sett hela dagen och mådde pyton. Har ni hört uttrycket “Att må som man förjänar”. Ofta säger man ju det men vad sjutton, jag tycker inte jag förtjänade att må dåligt igår. Hade ju kul som sjutton med bästa tjejgänget i lördags. Vi åt och drack gott och sen var vi ut och dansade. Jag som inte är någon stor “dansgolvsmänniska” stod på dansgolvet halva kvällen. Tyvärr spenderades resten i baren så det blev några drinkar too much kanske…:)

Idag hann jag inte ta några dagensbilder för vi är tvungna att åka lite tidigare och hämta den ena bilen som står kvar i stan sen i lördags. Får återkomma med det ikväll. Så det blir ett par pics från lördagen istället…

Glöggproving med ost och pepparkakor. Smaskens….

IMG_0342

Sötaste syrrorna M och J

IMG_0350

Bästa L

IMG_0346

Vivan är glad

IMG_0352

Spexfior

IMG_0353

…ja….just det…snygga eller?

IMG_0362

Iphone-fotografering på hög nivå

IMG_0359

Fina B, Vivan och ett glas Cava….

IMG_0367

Den här låten gick varm hela kvällen kan jag säga….bästa partylåten alla kategorier just nu..

Riktigt dåliga kort och resten av picsen var inte ens värt att visa för de var så suddiga. Mobilkameror är ju inte sådär superbra. Men kul hade vi och jag mådde gärna som jag förtjänade igår :)

Tack bästa gänget….

Ha en bra dag och hoppas ni haft en fin helg också…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Tack själv snygging! Kul hade vi och morgonen/förmiddagen gick ju hur fint som helst med våra små änglar i går! Vi får trösta oss med att nu dröjer det till nästa fantastiska tjejträff... Eller... det känns ju tråkigt egentligen!! Hoppas du får en schysst vecka!
    Kraaaam Mia

    SvaraRadera
  2. Man lär så länge man lever - fast somliga lär sig aldrig...
    Jag tillhör nog den sistnämnda kategorin

    SvaraRadera
  3. Kul med en uppdatering! Gissade att du låg i soffan igår, eftersom det ekade lite här inne hos dig ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hihi det där med bakis eller ej beror ju även på dagsformen. Jag lyckades bli riktigt bakis efter två glas vin+mat +vatten förra veckan :o)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Snygga brudar! Och jag älskar den låten jag med! Kram

    SvaraRadera
  6. Ser ut som ni haft en kanonkväll!
    Synd bara att man ska behöva lida av det dagen efter...
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Klart man inte blir för gammal :-) Och ibland mår man skit av ett par glas vin! Vad roligt att ni hade det så bra!! Då får man stå ut med dagen efter :-)

    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar