VivanDivan

VivanDivan

lördag 12 november 2011

80-talsgardiner mot nätmobbing

Halloj alla söta! Jag blir så ruskigt ledsen över hur vissa människor beter sig på nätet (och i r l också förstås). Anonyma nätmobbare som vräker ur sig elakheter hos seriösa bloggare som de antagligen inte vet ett s k i t om. Just den där anonymiteten stör mig något så fruktansvärt. Det är fegt och barnsligt och fruktansvärt taskigt att hoppa på folk sådär. Vet speciellt en super-härlig donna i blogglandia som verkar få mer än lovligt mycket sånt och idag vill jag skicka 1000 kramar till henne och pepping i massor. Stå på dig tjejen. Jag bojkottar ALLA FEGA ANONYMA NÄTMOBBARE i o m detta inlägg. Så fina Josanne, idag kör jag också 80-talsgardinen..eller om det var 70-tals…Läs Lindas inlägg också så får vi se om nån av er fegisar vågar anta utmaningen…

Dagens alltså Odd Molly hookup tunic i military, fuskskinnshorts Lindex, sjal och strumpbyxor KappAhl och stövlar Björn Borg.

P1190283P1190277P1190279P1190284P1190278P1190280P1190282

Nu ska vi sätta fart här med alla lördagsmåsten. Först ner på stan och handla farsdags-present till min pappa. Ikväll ska vi nämligen dit på middag. Ts present från barnen är redan inhandlad. Sen blir det pyssel i trädgården med lite ljung och tjafs på trappen och undanplockning av alla barnens leksaker och cyklar inför vintern. Ska jag försöka hinna städa lite också. Bilarna skulle behöva städas också men det får nog bli imorgon…

Ha en fin dag alla fina och alla anonyma nätmobbare: hoppas ni får en usel dag med superdåligt samvete

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Hej!

    Heja dig!
    Även här gäller gardin idag.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Jag hade gärna haft en "gardin" på mig idag! Tyvärr finns det inte någon i min garderob ännu...
    Snygg är du i tunikan!
    Kram!
    Helena

    SvaraRadera
  3. Snygg du är i gardinen :) En sådan fast i en annan färg har hittat hit :) Och anonyma påhopp är riktigt lågt.. Kram

    SvaraRadera
  4. WOW jaa du är supersnygg kanonfin gardin den växer å växer för varje gång!!

    Jadu man blir alldeles förstummad HUR jävliga folk kan vara å till råga på ALLT ANONYMA oxå måste kännas skönt att gömma sig bakom detta A man kan gott stå för vad man tycker skriva detta löjligt man står ju inte face to face !!

    Stå på er det är så tråkigt läser oxå hennes blogg skönare härligare chickare finns inte ÄSLKAR HENNES KOMBOSAR gett lärt mig massor å sen ska det mobbas SHIIIT vad arg jag blir!!
    KÖR PÅ TJEJER NI är guld värda som visar och ger oss andra typ mig massor som inte hinner el har det att blogga..TACKAR iaf er och KÖR PÅ !!

    KRAMAR du är bara såååå snygg och hoppas bakelesen å julmusten var riktigt smarrigt !!

    KRAMAR en trogen i blogglandia å molly a la gardin lover hihi ni ROCKAR BRUDAR snygga oxå

    Tyvärr måste jag stå på anomyn då mitt konto på google inte funkar suck..

    / Tina

    SvaraRadera
  5. Snyggaste gardinen ever säger jag bara. Jag blir som du, besviken och ledsen på nätmobbare.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack darling, du är bara för skön! Såklart hakade jag också på gardinen idag, trots att det blir samma tunika två dagar på raken... herregud... ;o) Massa Kärlek!

    Och tack och Kram till Tina också för din kommentar här! Den värmde.

    SvaraRadera
  7. Jäkla cool kombo du fick till där med gardinen förresten! Kram!

    SvaraRadera
  8. Läckert med dom små skinnshortsen till! Och ett stort fuck you till alla elaka skitstövlar! Kram

    SvaraRadera
  9. Du är bara så snygg!

    Kramar!

    SvaraRadera
  10. Halloj gardinsnygging! Ville du sälja en av dina andra "gardiner" eller hur var det? Den vita artwork silk tunic?
    Mvh V

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar