VivanDivan

VivanDivan

torsdag 11 november 2010

Somna klockan åtta

Igår var lillprinsen trött tidigt så vi lade oss och läste lite böcker i sängen. Slutade med att både han och jag somnade runt åtta. Vaknade sedan till när prinsessan ville gå och sova, gjorde i ordning henne för natten och sen gick jag och lade mig igen. Helt otroligt och ändå kände jag mig inte utsövd imorse. Barnen var på uruselt humör och turades om att krångla med påklädning mm. Tänk att man glömmer varje år hur bökigt det är med alla overaller, mössor, vantar och stövlar som ska på.
Lovade ju igår att jag skulle återkomma med lite shopping bilder men jag suger på den ett tag till. För övrigt somnade jag ju lite ifrån om man säger så :-)
Idag rotade jag riktigt i garderoben och det blev denna outfit:
Blus: Only
Kjol: Cheap Monday
Tubtop i fuskskinn: Sisters Point
Stövlar: Kommer inte ihåg vilket märke det är…
 
P1030603P1030601P1030599P1030598
Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar