VivanDivan

VivanDivan

tisdag 23 november 2010

Nu har vi mus här i vårt hus….

Fy tusan vad jag blev rädd igår. Vi har haft tre möss i fällan iår och det är mer än vi nånsin haft. Och så igår när jag var i tvättstugan och skulle tvätta lyfte jag på ett lakan i tvättkorgen och då flög en DÖD MUS rakt upp. Kunde inte urskilja då om den levde eller var död så jag flög säkert två meter upp i luften och skrek som en galning. Uaaahhh, nu får T ta över tvättningen ett tag framöver tror jag….

Usch och idag är jag på ruskigt dåligt humör. Hade sett ut ett par fina saker från Lanvin kollektionen och tänkte att jag går in i webshoppen kl 08:00 och beställer. Men nej då, typ allt är ju redan slut och förstås de saker jag ville ha. Grrrrr….

Idag ger jag min H&M kavaj en ny chans. Köpte den för ett par månader sen och har använt den en gång. Trivdes inte riktigt i den men i helgen såg jag två supersnygga tjejer ha den. Dels min fina kompis Helena som var superfin i den och så hade September på sig den i “Så mycket bättre” i lördags och hon är ju en kalaspingla hon med så nu har jag bestämt mig för att ge den en chans till…..

Dagens: Kavaj H&M, byxor G-star Stella wrap pants, boots Friis & Company, sjal Lindex, halsband Rock by Sweden

P1030879P1030880P1030878P1030877P1030876P1030875

P1030874

Puss & Kram

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Whiiii för möss, ibland är jag glad att bo högst upp i lägenhet...å andra sidan är det en del råttor i kvarteret.
    Kavajen sitter som en smäck! Hoppas du trivs bättre i den för du är stilig som få i den!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Vivvi :), och du är verkligen supersnygg i din kavaj, som i allting annat du sätter på dig! Stor kram Hella

    SvaraRadera
  3. Wow, vad du är snygg! H&M är underskattat ibland, så använd kavajen mer. ´så snyggt !

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer, det värmer :-)
    Kram i vinterkylan
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar