VivanDivan

VivanDivan

onsdag 18 december 2013

Att få den finaste julgruppen ever

God morgon alla glada! Igår kväll stod dekoration av pepparkakshus på schemat. Barnen har fått ett varsitt litet hus som de dekorerade själva. Men tror ni inte att jag brände mig på det smälta sockret jag skulle limma ihop dem med. En stor brännblåsa på mitt bästa “klick-finger” d v s höger pekfinger så vi får se hur det går att jobba idag. Tur vi har sån där bedövningssalva hemma. Lifesaver såna här gånger för det gör ju så rackarns ont att bränna sig. Men husen blev fina och jag lovar att ni ska få se senare :)

Nu tänkte jag däremot visa den finaste julklappen jag kommer få iår alla kategorier. Felix hade pysslat på fritids och kom hem med den finaste lilla julblomman jag någonsin sett. Han kunde inte hålla sig till julafton utan jag skulle få den redan nu för den kunde ju faktiskt vissna och det har han ju rätt i lille plutten. Och mitt hjärta smälte så fin den var. Såna presenter slår ju precis allt. Ren kärlek i en liten egenmålad kruka och den står nu så fint på köksbordet och vi ska njuta av att titta på den varenda dag här nu :)

DSC_0813DSC_0810DSC_0811DSC_0812

För visst är väl såna här presenter de absolut bästa? :-)

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar