VivanDivan

VivanDivan

söndag 23 juni 2013

Min midsommarklänning & did you miss me?

Hola hola! Här har vi precis kommit hem från en fantastisk midsommar uppe i mina föräldrars sommarstuga. Bästa stället på jorden och det är alltid lite vemodigt att åka hem men om ett par veckor far vi dit igen så det kändes ändå ok. Vädret de senaste två dagarna har varit sådär. På midsommarafton hade vi toppenväder fram till kvällen då regnet kom och igår regnade det nästan hela dagen så det var lite trist men det har ändå varit toppen med god mat, många skratt och härligt familjemys. En sak som dock är totalt värdelöst är internet däruppe. Har försökt göra några inlägg här som inte alls gick så bra så jag gav upp och lade ner stressen att försöka få ut nåt inlägg. Har ni saknat mig? Näää, skulle inte tro det va? :-) Ni har väl varit lika upptagna som jag av att äta jordgubbar och sill och dansat kring midsommarstången he he…

Nu är jag i a f hemma igen och börjar väl med lite bildbombning här som nog får fortsätta i flera inlägg för jag har tagit galet mycket bilder. Så vi kör lite midsommarstassar här som första inlägg…

Jag körde ljuv klänning med trollsländor från Pernilla Wahlgren och egentillverkad krans. Skorna Cinti

DSC_0036DSC_0024DSC_0026DSC_0030DSC_0034DSC_0039DSC_0040DSC_0041DSC_0043DSC_0044DSC_0045DSC_0031

Nu ska vi snart iväg på sommaravslutning på Felix fotboll men jag lovar att återkomma med mer bilder från vår helg

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

11 kommentarer:

  1. Fin du är! Snygg klänning och underbar sommarkrans. Ljuvlig miljö och ibland är det nog bara positivt att uppkopplingen strular. Uppkopplad hinner man vara ändå.

    Ha det gott!
    Ulrica

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ klänningen är en dröm :)
    Vacker du är !!!
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Vilken midsommarklänning och snygg midsommarflicka...
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Härligt ni haft det! Som sagt, uppkopplad kan man vara så ofta ändå, relaxa! Klänningen är superfin på dig, jag har tittat på den många ggr och den är ju så extra fin i skärninngen upptill. En Milla-klänning som jag brukar säga ;=) kram!

    SvaraRadera
  5. Klänningen gillar jag verkligen....fint med rött och vitt.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  6. Vad fin du är i klänningen. Du klär verkligen i den färgen. Är Pernillas klänningar normala i storleken, har aldrig haft tillfälle att prova?
    Tycker att din blogg är så trevlig:)
    kram Louise

    SvaraRadera
  7. Jättefin klänning som sitter snyggt på dig. Låter som ni haft ett bra midsommarfirande:)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jättehärliga bilder! Ibland är det nog bra att internet inte funkar, man behöver tiden utan det.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Jättefin klänning! Jättefin är du ! Kram Nilla

    SvaraRadera
  10. Så nydelig!! Kjempe fine bilder med herlig sommer-feeling:)
    klem

    SvaraRadera
  11. Vilken snygg midsommarbrud!
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar