VivanDivan

VivanDivan

lördag 29 mars 2014

För en vecka sen…mysigaste dagen med bästa tjejerna…

Halloj vänner! Nu har jag precis däckat i soffan efter en låååång dag med först två timmar innebandy med de små och sen badhuset i nästan fem timmar. Då blir man lite mör minsann och småttingarna är nog också rätt trötta. De sitter på golvet här och leker så stillsamt med lego medans jag ligger raklång med ett glas uppslaget rött och datorn i knät. Tänkte titta på något avsnitt av nån av alla serier jag följer medans T är och handlar lättöl för det hade jag glömt (ska vara det till vår beer can chicken som ska grillas ikväll). Kommer bli sen middag misstänker jag då klockan är rean fem och det tar väl nån timme för kycklingen så barnen fick lite sen eftermiddagsfika här så de står sig ett tag :). Ni ska få se bilder från badhuset senare men nu tänkte jag drömma mig tillbaka en vecka för då var jag ju iväg med min tjejklubb på lite mysig eftermiddag/kväll. Jag har inte frågat om jag får lägga ut bilder på girlsen så av respekt för dem blir det bara lite kring-kring-bilder…

Vi började med ett glas vin på en lokal restaurang/pub och lite uppladdning inför det hemliga som skulle komma

DSC_0750DSC_0751DSC_0753

Sen kom två bilar och hämtade oss och alla fick en varsin liten färdkostspåse…

DSC_0758tjejfesttjejfest2

Vi blev sen utskjutsade till ett jättemysigt spa-ställe i närheten av pyttestan och där fick vi byta om och sitta ner för lite mysig lunch i relaxen

DSC_0792

Mycket tjejsnack om livets väsentligheter och mycket skratt. (Ser väldigt allvarlig ut på bilden men skenet bedrar tror jag :-))

DSC_0793

Efter lunch fick vi traska ut i kylan och upp i skogen en bit för att krypa ner i en varm och härlig badtunna. Sååå mysigt mitt ute i skogen:)

DSC_0797DSC_0799tjejfest3

Vi satt där både länge och väl och efteråt var det dags att stassa om och göra oss fina till kvällens middag. Men vi hann även med att stanna till på en av tjejerna i gängets mans “klubbhus” där vi fick lite goda breezers…

DSC_0825

Middagen var jättegod. Lite barbecue-inspirerat men tyvärr blir ju utbudet lite begränsat när man inte kan äta gluten så jag fick lov att välja kycklingvingar men det var supergott så lika glad var jag för det :-)

tjejfest4

Härliga skratt och härliga brudar. Såååå glad att jag har er och hoppas vi gör om det snart :)

DSC_0863

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar