VivanDivan

VivanDivan

onsdag 24 april 2013

Tezzo skal till min iPhone…

God kväll raringar! Förra veckan fick jag hem ett Iphone-skal som jag fick frågan om jag ville recensera. Jag är själv en slarvmaja av rang och min Iphone är i väääldigt tveksamt skick just nu. Repig och dessutom har jag tappat den så baksidan är helt spräckt och är för tillfället tejpad med ett hårt skal över. Fick då alltså testa ett skal från Tezzo och faktum är att jag gillade det a lot. Jag tycker väl sådär om skrikiga plastskal med massa bling och vill gärna ha något stilrent och enkelt. Dessutom vill jag ha en så lätt och smidig telefon som möjligt och gillar inte stora klumpiga skal. Det här är egentligen inte ett skal utan mjukt och liksom självhäftande och det känns verkligen som att det kommer skydda telefonen mot både repor och stötar. Finns i massa färger och både till iPhones, iPads och andra Apple produkter mm och i lite olika material. Men jag gillar verkligen det stilrena dessutom. Så jag kan verkligen rekommendera detta även om jag ju fått mitt skal. De är dessutom prisvärda tycker jag så in och kika vettja :-)

DSC_1025DSC_1026DSC_1030DSC_1031DSC_1034

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar