VivanDivan

VivanDivan

måndag 30 april 2012

Ni som gillar Please, kolla in Mos Mosh Angle pants…

God morgon bloggisar! Igår blev det inget bloggande alls. Fullproppade med alvedon körde jag all in på gympauppvisningen igår. Var där klockan halv nio för genrep och prepp med alla ledarna och sen klockan tre smällde det. 80-årsjubileum och föreningen hade slagit på stort i en fullsatt idrottshall. Det var verkligen sååå himla kul och våra små gympakids var så duktiga att man blev alldeles varm och stolt. Efteråt var det städning och packning av alla redskap som skulle tillbaka till vår lilla hall så jag var hemma halv åtta på kvällen. Då hade T grillat fläskfilé, gjort potatisgratäng, förrätt och slagit upp ett glas vin åt sin fru men den här frun var inte alls pigg och gick och lade sig istället. Stackarn, han som slitit. Jag däckade fortare än jag lade huvudet på kudden och har sovit sådär inatt med feberfrossa och svettningar omvartannat. Idag är det lite bättre men känner mig lite mör…

Så, vad gör man då? Jo. lite shopping sådär på morgonkvisten i sängläge. Det är väl inte dumt. Jag gillar ju som ni vet lite baggy byxor och har spanat på Mos Mosh angle pants ett tag. Nu verkar de vara slut överallt i svenska webshoppar men jag hittade dem på Miinto.dk. Påminner ju lite om Please-jeansen med knappar som alla har och som jag själv köpt i både vitt och beige. Love them och jag har väldigt höga förhoppningar om dessa Angle pants också…

anglepantsstudie_2070studie_2073

(bilder lånade här)

Får hoppas jag tog rätt storlek bara. Har hört de ska vara stora så jag slog till på ett par 25-or. Hoppas de passar….

Nu blir det mer vila och kanske lite städning idag. Ikväll ska vi in till stan och kika på Valborgsmässofirande och raggarbils-cruising. Vad ska ni själva göra idag denna sista aprildag 2012?

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Åh de är ju så snygga men lika svåra att få tag i som Please tyvärr. I alla fall om man drar modell större som jag. Har spanat in mig på de grå men de är tvärslut. :(

    Vilken tur att du fick tag i ett par.

    Ha en trevlig valborg!

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de verkar vara svåra att hitta. På Miinto hade de ganska många storlekar kvar av army i a f. Har du kollat där?

      Ha en superbra valborg du med
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  2. Jo jag har provat dem och jag gillar dem mer än pelare men det blev ändå inga nu. Önskar dig en fin Valborg! Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får se vad jag tycker om dem då :)

      Ha en fin valborg du med
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. 25 blir bra till dig - de är gigantiska!
    Jag åker buss... lagom roligt en valborgsmässoafton, men bryr mig inte så mycket.

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmmm, hoppas du ska till en bra destination och får lite skön valborg i a f :)

      Ha en fin stund på bussen
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  4. Hej, tycker inte det var så smart att åka iväg med massa alvedon i dig ,varför inte vara hemma tills du är frisk .MVH Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lena! Det verkar som det är väldigt mycket med mig och det jag gör som du inte gillar vilket framkommer väldigt ofta i dina kommentarer. Nu undrar jag bara lite stilla, varför läser du min blogg om du tycker att jag gör så mycket fel och är så "dålig" som jag ofta får höra? Jag har absolut inget emot dig och dina kommentarer och du får gärna fortsätta med det men jag blir bara lite fundersam. Jag är inte perfekt och har aldrig framställt mig som det. Och hur skulle du göra om dina små hade gympauppvisning EN gång om året. Skulle inte du offra dig då med lite alvedon för att kunna få uppleva detta med dem? De flesta mammor jag känner skulle det i a f....
      Hoppas du får en fin kväll
      M v h
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar