VivanDivan

VivanDivan

lördag 17 mars 2012

Ljuvligt Branting…

God morgon bloggisar! Ååå vad mysigt vi hade igår. Vi bäddade på golvet, tittade på film och bara tog det soft. Barnen somnade vid nio ungefär och då blev det Breaking Dawn för mig. Den var sådär. Inte lika mycket spänning som tidigare Twiligt-filmer och förstås ska de krama ur det sista och göra sista boken i två delar så den slutade liksom mitt i och man kan inte låta bli att längta tills sista delen…

P1210423

Jag var in på en butik i Västerås i veckan som jag alltid glömmer bort. Lilla Å heter den och de har ju jättemycket fint. Bl a Branting. Ett märke som jag kikat lite på men har aldrig blivit av att jag köpt nåt. Men åååå så mycket fint i deras vårkollektion. Fanns en hel del gobitar som jag blev sugen på…

Den här blommiga klänningen är ju bara helt ljuvlig. Tänk med bruna ben och boots i sommar. Vill ha…

85

Mycket annat fint finns också. Gillar det där lite romantiska boho-skrynklet eller vad man ska kalla det

2_65899a63273135a4l2

(Alla bilderna är lånade från Milk & Honey)

Nu ska vi ta och äta lite frukost och sen blir det biblioteket. Barnteater och lite sagostund tänkte jag. Vädret är riktigt ruttet idag så det blir innemys och vad passar bättre än ett par timmar i sagornas värld…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Tror du valde rätt film ändå - Huvudjägarna var lite trög. Åtminstone om man som jag läst boken men så är det ju oftast. Hmmm väldans mycket fint från Branting du hittat men nu har jag födelsedagspresentat mig så duktigt i förskott att det är stopp :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina plagg!
    Brantings kollektion är underbar i vår tycker jag. Skulle vilja ha nästan allt.
    kramar och ha en go löööörda

    SvaraRadera
  3. Branting har mycket fint denna vår/sommar. Jag har köpt på mig lite plagg, men flera önskas då kvaliteten är bra tycker jag. Den översta klänningen står högt på min önskelista.
    Ha en underbar lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt att sova på madrass hela högen :) Branting har verkligen fina plagg i vår! Ha det gott! Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar