VivanDivan

VivanDivan

måndag 26 mars 2012

Det gills inte och oj, jag har visst glömt

God morgon bloggisar! Idag börjar förkylningen lätta lite. Täppt i näsan, visst men inte sådär hängig som man är i början. Barnen var så himla roliga imorse. De hade lagt fram kläder igår kväll som de skulle ha idag och imorse skulle de tävla med att klä på sig. Felix var lite snabbare och hade fått på sig allt när Emilia bara fått på sig trosor och byxor. “Jag vann!” skriker Felix. “Nej, det blev ju lika ser du väl” säger Emilia som har både strumpor, top och klänning kvar…”De där gills inte!” säger hon vidare…och lillebror som är snäll i det läget säger ok då och alla är nöjda och glada :) Minns själv att jag alltid körde med det där med min syster när vi var små och tävlade. Hade vi springtävling, och hon mot förmodan skulle vunnit så vände jag på det så att det var den som kom sist som vann. Så shit vad jag kände igen mig imorse och kunde inte låta bli att le lite för mig själv av nostalgi :)

Dagens idag blev Odd Molly Rock-a-fellow slip top i golden porcelain, Odd Molly Flirtini hood jacket i vintage white, jeans G-star och skor Swedish Hasbeens.

P1210482P1210483P1210484P1210485P1210486P1210489P1210487P1210488

Och vet ni vad jag glömt förresten? Jag lade ju ut bilder på våra bilar för ett tag sen och frågade vilken ni trodde var min. Den rena eller den smutsiga. Det inlägget hittar ni här. Lovade ju att avslöja det men så glömdes det bort då det hände lite tragiska saker dagen efter. Men bilen som jag kör brukar oftast se ut såhär…

P1210305

Den smutsiga alltså :) För vet ni, bilvård är inte riktigt min starka sida. Får nåt ryck ibland och åker till biltvätten men det är inte ofta….Men veckan efter att den såg ut såhär fick den faktiskt en tvätt den lilla stackarn…

Ha en go dag bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Lika snygg som vanligt!
    Tack för helgen så himla roligt att du ville hänga med under lördagens raid.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Vars köper du alla dina snygga g-star, i butik eller över nätet?
    Du är snygg som alltid och jag älskar dina klädkombos!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt ni verkar ha haft det i Stockholm och den där toppen smittar ju av sig! Från att inte ens ha sett den tidigare ser jag den nu på grund av dig! Kram

    SvaraRadera
  4. Fniss! Alltid kul med tävlingar mellan barnen där reglerna ändras! Fin är du snyggo, "porslinstunikan" är nog mitt bästa vårköp faktiskt, den blir flitigt använd. Och angående bilstädning som jag tycker är aptråkigt har hittat ett ställe i närheten där jag bor, tar 300:- för både invändig och utvändig städning! Värt varenda krona!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grymt snygg dagens! Toppen och Flirtini jacket är så fina ihop! Eller ja, allt är fint ihop :-)
    Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar