VivanDivan

VivanDivan

torsdag 17 april 2014

Se upp i backen…annars får ni hål i nacken

God morgon vänner! Nu har jag skaplig träningsvärk kan jag säga. Vaderna är helt galet sega efter tre dagars skidåkning. Men kul är det så man får väl stretcha lite och sen på’t igen. Dock är vi lite sega idag för vädret är inte det bästa. Lite dimmigt, mulet, lätt snöfall och blåst. Så sådär jättesugen är jag inte på att fara ut än…

Men barnen är laddade förstås och står här redo i sina underställ som de är såååå söta i :)

Jag filmade dem lite och tänkte att ni skulle få se lite videoblogg idag :)

Först ut är Emilia som tar det lugnt och fint i backen och är jätteduktig att svänga, stanna och har koll på omgivningen.

Sen kommer Felix våghals farande. Honom är det jättesvårt att få med på film för han drar iväg som ett skott. Här filmar jag honom när han "skatear" som han säger :)

 

Mina fina ungar som är så duktiga och det är sååå himla kul att vi kan åka hela familjen tillsammans.

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar