VivanDivan

VivanDivan

tisdag 8 oktober 2013

Behövde nog sova lite…

Hallå vänner! Igår när jag kom hem från jobbet vid femtiden hade T och barnen inte kommit än. Han hade hämtat dem och åkt in till sitt kontor för att jobba lite till och då fick de följa med. Så jag var helt allena hemma i ett par timmar innan de dök upp. Och istället för att då kanske utnyttja tiden till att läsa en god bok eller titta på någon film eller något lade jag mig på soffan och drog en tjock filt över huvudet och somnade. Sov sedan vidare tills jag blev väckt när de kom hem ett par timmar senare och fortsatte då sova medans de åt middag. Blev väckt vid åtta-tiden av att det ringde och efter det gick jag och lade mig och fortsatte sova ända tills klockan ringde imorse. Så jag tror lite sömn var väldbehövligt för frun igår. Känner mig faktiskt lite piggare idag än igår också. Jätteont i halsen men inte alls sådär febrig som jag kände mig igår så jag hoppas det blir bättre och det kanske inte var så farligt :-)

Idag är det tisdag och pussel-dag igen med gympa och balett. Tror det kan bli hämtmat på hemvägen också. Tror inte jag orkar ställa mig och laga mat. Kebab med ris är ju inte så fasligt onyttigt heller och barnen älskar det. Så får det bli…

Dagens idag blev jeans G-star, blus Valerie och ny jacka MonRow. Finns på Tullhuset Living och även i webshoppen. Och den är vändbar hörrni så man kan ha den helsvart också om man vill. Skor Munderingskompagniet.

P1270507P1270508P1270511P1270512P1270513P1270514

Nu har jag ätit klart min matlåda så nu är det dags att fortsätta jobba. Ha en fin eftermiddag vänner

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar