VivanDivan

VivanDivan

måndag 7 januari 2013

Titta vad min man kom hem med igår :)

Halloj igen sötisar! Kände efter mitt IKEA-inlägg nyss att jag behövde skriva något positivt och glatt också så här kommer det :) Igår eftermiddag var jag lite nere av en sak som hänt och min goa man for då iväg en stund och kom tillbaka med de vackraste röda rosorna för att muntra upp mig. Jag blev så glad. Såna där små saker kan ju få en att klara av vadsomhelst :)

DSC_0276

Och inte nog med det, när barnen somnat tände vi en massa ljus och tog oss varsitt glas rött och tittade på Speed.

DSC_0270

Ibland får de till det de där karlarna. Så små saker i vardagen som gör att man lyfter

DSC_0262

Tycker faktiskt det är roligare att få en bukett rosor såhär helt appropå än såna här speciella dagar som alla hjärtans dag eller födelsedagar. Det här är ju mer överraskande och mer meningsfullt och betyder allt….

DSC_0273

Jag älskar dig T, såååå mycket…

Nu ska jag och barnen klä på oss och åka ner till stadsparken med ett par påsar torrt bröd till änderna. Sen kan det nog bli en fika också för att ta vara lite på sista ledighetsdagen såhär…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Så romantiskt. Underbart. Åh vad glad man blir av sånt. Och lite vin, mmm låter som en toppen kväll.
    Puss gulliga du
    Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var riktigt mysigt :)

      Puss tillbaka
      och kram
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar