VivanDivan

VivanDivan

tisdag 11 december 2012

Magknip, Plain Vanilla och kurs

God morgon! Inatt har jag inte sovit mycket alls. Haft värsta magknipen. Så himla typiskt. Min mage verkar inte gilla kursen då det alltid är nåt strul när jag ska iväg. Men men, annars pigg och kry så det är ju bara att köra. Sista gången nu innan jul så sen kan man slappna av i a f…

Men i vilket fall som helst så inviger jag en ny Plain Vanilla idag. Det märket går verkligen från klarhet till klarhet. Sååå himla mycket fina kläder och den här klänningen slog jag till på när Creative Lounge hade nåt erbjudande i sin kalender. Helt galet bra med alla kalendererbjudanden som alla butiker har. Bara å passa på och så känner jag mig lite gladare idag också med nåt nytt fresh på :-) Då kanske magproblemen kommer bli lite lättare…

Till har jag jeans G-star och skor Friis & Co. Halsband Cloud 69 och Icon.

P1260222P1260214P1260223P1260220P1260221P1260218P1260217

Nu kör vi lite korvstoppning igen då

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Hej
    Snygg klänning, hur är den i storleken?
    Kram
    Louise

    SvaraRadera
  2. Du är så snygg så man undrar hur du gör;))
    Julbord på fredag, wish jag hade din garderob!=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar